Zmiany w długości wizyt w pakiecie Office

Artykuł autorstwa Mechanica i in. (Wydanie 18 stycznia) kwestionuje powszechną mądrość, że zwiększona penetracja zarządzanej opieki wiąże się ze skróceniem czasu wizyt lekarskich u lekarza. Dane wspierające ich wnioski pochodzą z ankiety Ambulatoryjnego Przeglądu Opieki Medycznej (NAMCS) i systemu monitorowania American Medical Association (AMA). Chociaż liczby na pozór sugerują, że więcej czasu spędza się z pacjentami, w tych badaniach nie można było uzyskać czasu, w którym lekarze rzeczywiście spędzali czas na rozmowach i badaniu pacjentów. Chociaż może istnieć tendencja wzrostowa w długości wizyt zarówno w opiece podstawowej, jak i specjalistycznej , sugerowałbym, że widoczny wzrost czasu trwania może być uwzględniony w czasie spędzonym na wypełnianiu dokumentacji.
Gdyby takie badanie przeprowadzono w akademickich placówkach medycznych, takich jak ten, w którym ćwiczę, można by stwierdzić dramatyczny wzrost czasu spędzanego przez lekarzy na dokumentowaniu, a często duplikowaniu pracy i wyników stażystów. Jako pediatrzy kładziemy nacisk na jakość, a nie na ilość czasu rodziców z dziećmi. Powinniśmy zrobić to samo dla lekarzy z pacjentami.
Leslie L. Barton, MD
University of Arizona College of Medicine, Tucson, AZ 85724-5073
Odniesienie1. Mechanik D, McAlpine DD, Rosenthal M. Czy wizyty lekarskie u pacjentów są krótsze. N Engl J Med 2001; 344: 198-204
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Że długość wizyt w urzędzie, zgodnie z metodami stosowanymi przez Mechanic et al., Nie uległa zmniejszeniu w okresie, w którym oceniano dane, nie odpowiada w pełni na pytanie, czy zarządzana opieka skróciła czas trwania wizyt w biurze, jak to jest postrzegane przez wielu lekarzy. Autorzy nie zdołali zmierzyć, ile czasu lekarze spędzają przygotowując się na wizyty pacjentów (np. Przeglądając wykresy i zbierając odpowiednie dane laboratoryjne) przed faktycznym wejściem do sali egzaminacyjnej, a także ilość czasu wymaganego po każdej wizycie na wypełnienie dokumentacji, wykonać niezbędne połączenia telefoniczne i uzgodnić polisy ubezpieczeniowe w imieniu pacjenta przed przejściem do kolejnej wizyty.
Jakość relacji między lekarzem a pacjentem nie może być mierzona wyłącznie liczbą minut spędzonych w sali egzaminacyjnej z pacjentami, szczególnie jeśli część tego czasu poświęcana jest wysiłkom administracyjnym, które mogłyby być lepiej wykonane przed wizytą lub po jej zakończeniu. To, że my, lekarze, postrzegamy nasz czas, w którym pacjenci mogą być zredukowani, może odzwierciedlać nasze postrzeganie, że całkowita ilość czasu dostępna dla każdego pacjenta jest zmniejszona. Całkowity czas opieki nad pacjentem jest tym, co naprawdę się liczy.
Elizabeth D. Simmons, MD
Szpital Świętego Jana, Santa Monica, CA 90404
Gratulujemy mechanikowi i współpracownikom dokładnego zbadania trendów w ciągu ostatniej dekady podczas wizyt w biurze. Mimo że lekarze w większości specjalności spędzili tyle samo czasu (lub więcej) z pacjentami pod koniec dekady, jak to było na początku, to tylko krótką wzmiankę o przeciwnej wizycie w wizytach u psychiatrów.
Przeanalizowaliśmy ten ważny wynik bardziej szczegółowo za pomocą NAMCS1 i odkryliśmy, że w latach 1985-1995 wizyty u psychiatrów w praktyce biurowej stały się znacznie krótsze (38,1 vs. 42,8 minut, p <0,001), rzadziej obejmowała psychoterapię, a częściej zawierała receptę na leki. Różnice te były jeszcze bardziej widoczne w przypadku pacjentów, którzy byli członkami organizacji zajmujących się opieką zdrowotną. Chociaż wyniki te mogą odzwierciedlać poprawę w dostępnych terapiach farmakologicznych dla pacjentów z zaburzeniami psychicznymi, mogą również wskazywać, że psychiatrzy dokonali istotnych zmian w swoich stylach praktyki, aby dostosować się do rosnącej presji w dzisiejszym środowisku opieki zdrowotnej.
Steven C. Marcus, Ph.D.
University of Pennsylvania, Philadelphia, PA 19104
Mark Olfson, MD, MPH
Columbia University, New York, NY 10032
Harold A. Pincus, MD
RAND, Pittsburgh, PA 15213
Odniesienie1. Olfson M, Marcus SC, Pincus HA. Trendy w praktyce psychiatrycznej w biurze. Am J Psychiatry 1999; 156: 451-457
Web of Science MedlineGoogle Scholar
Odpowiedź
Autorzy odpowiadają:
Do redakcji: zgadzamy się z dr. Barton i Simmons, że jakość opieki nie może być mierzona wyłącznie przez czas, jaki lekarze spędzają z pacjentami. Wiele czynników wpływa na jakość, w tym na strukturę praktyki, szkolenia i motywacje lekarzy oraz na naturę komunikacji i kontynuacji. Sugerują, że raporty dotyczące długości wizyt mogą być zawyżone poprzez uwzględnienie czasu spędzonego na papierkowej robocie, przegląd wykresów, niezbędnych rozmów telefonicznych i innych tego typu czynności przed wizytami, w trakcie i po ich zakończeniu, ale dostępne dane z AMA nie potwierdzam tej hipotezy. Średnia liczba godzin spędzonych przez lekarzy we wszystkich zajęciach zawodowych spadła znacząco o 2,2 godziny tygodniowo w latach 1989-1998. Ponadto czas spędzany na pośrednich zajęciach opieki nad pacjentem (takich jak czytanie filmów rentgenowskich, interpretacja testów laboratoryjnych i konsultacje telefon) wykazywały niewielkie zmiany w latach 1996 i 1998. Istnieje niemal powszechne przekonanie, że zarządzanie opieką dramatycznie zwiększyło kłopot pracy lekarza, ale to przekonanie jest sprzeczne z wynikami jednego badania, które próbowało zbadać wydać obiektywnie.1
Oczekiwania dotyczące czasu potrzebnego podczas przeciętnej wizyty różnią się bardzo. Kaplan i wsp.2 sugerują, że 20 minut jest potrzebne, aby pacjenci byli aktywnie zaangażowani w podejmowanie decyzji terapeutycznych. Wizyty skierowane do lekarzy ogólnych w Wielkiej Brytanii, gdzie system National Health Service znany jest ze szczególnego nacisku na opiekę podstawową, wynosił średnio 9,4 minuty w 1997 r., W ciągu 6 do 7 minut w latach sześćdziesiątych. Chociaż wizyty takie wydają się nam krótkie, w ostatnim badaniu brytyjskim większość pacjentów uważała, że lekarze spędzali z nimi odpowiednią ilość czasu podczas ostatniej wizyty.
Psychiatria biurowa jest prawdopodobnie wyjątkiem od trendów czasowych. Jak sugerują Marcus i współpracownicy, zmienia się styl praktyki psychiatrycznej. Jeśli jednak wizyty, podczas których pacjenci nie spotkali się z psychiatrą, są wykluczone, skrócenie czasu trwania wizyt jest znacznie większe, gdy wizyty te nie są objęte planem ubezpieczenia przedpłaconego, niż gdy są opłacone z góry. Istnieją dowody na to, że zarządzana behawioralna opieka zdrowotna jest szczególnie rygorystyczna4, łącznie z agresywnymi negocjacjami w dół opłat Co więcej, istnieje znaczna liczba zastępstw psychologów, pracowników socjalnych i pielęgniarek dla psychiatrów w psychoterapii i poradnictwie.
Czas spędzany przez lekarzy z pacjentami jest tylko jednym z wielu czynników, które wpływają na zadowolenie pacjentów i jakość opi
[patrz też: wstyd przed ginekologiem, zadzierzgnięcie napletka, suchoty objawy ]
[przypisy: ropne zapalenie migdałków podniebiennych, przewlekłe ropne zapalenie migdałków, przewlekłe ropne zapalenie migdałków podniebiennych ]